Nog 1 week! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Marlies Elzen - WaarBenJij.nu Nog 1 week! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Marlies Elzen - WaarBenJij.nu

Nog 1 week!

Door: Marlies den Elzen

Blijf op de hoogte en volg Marlies

02 November 2013 | Nederland, Leiden

Over 1 week is het dan 'eindelijk' zo ver... Op zaterdag 9 november vertrek ik voor een kleine 3 maanden naar Zuid Amerika, waarbij ik mijn reis in Peru zal starten!
De komende week staat nog in het teken van tijdelijk afscheid nemen en natuurlijk alle laatste zaken voor mijn reis in orde maken...eigenlijk gewoon m'n backpack inpakken en gaan ;-)!
Ik kijk uit naar alle indrukken die ik op ga doen, de mensen die ik ga ontmoeten en de ervaring opzich...!
spannend is én wordt het steeds meer nu dit dichterbij komt, maar ik heb er ontzettend veel zin in!
Als alles daar meewerkt mbt internetmogelijkheden, zal ik jullie via deze blog op de hoogte houden van mijn belevenissen, ik ga mijn best doen :-))!

Counting down; 7 days left... #check!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlies

Actief sinds 24 Aug. 2013
Verslag gelezen: 405
Totaal aantal bezoekers 10082

Voorgaande reizen:

09 November 2013 - 23 Januari 2014

A dream comes true

Landen bezocht: